Sponsor worden

Sponsor worden?

In deze uitdagende tijden ondervinden amateurgezelschappen bijzondere moeilijkheden. Onze voortzetting van repetities en het organiseren van concerten wordt mogelijk gemaakt door de onmisbare steun van onze gewaardeerde vrienden en genereuze sponsoren.

Door de toenemende onzekerheid en de te verwachten vermindering van gemeentelijke subsidies, zijn we sterk afhankelijk van inkomsten uit concerten en contributie van onze leden als onze belangrijkste financiële bronnen. De kosten voor ons songboek, het huren van repetitie- en concertlocaties, alsook drukwerk blijven stijgen. Hierdoor is iedere financiële steun aan ons budget zeer welkom.

Uiteraard staat het u vrij om het Kapiteinskoor op uw eigen wijze te ondersteunen. Wij zijn altijd bereid om met u in gesprek te gaan, of het nu gaat om het sponsoren van een concert, het plaatsen van een advertentie in onze Kapiteinskrant, het delen van de kosten voor onze publiciteit in ruil voor het tonen van uw logo in onze communicatie, ook het plaatsen van apps op onze website, of elke andere vorm van financiële of materiële steun die u voor ogen heeft.

Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op via het formulier.